Jak zjistit PUK u telefonního čísla od O2

.
Podařilo se Vám po neúspěšném zadaní PIN-u (3x po sobě) zablokovat Vaši SIM-ku?

Pokud ano, nebojte, pro odblokování je tu jednoduché řešení, stačí kontaktovat operátora. Pro kontaktování máme tyto možnosti:

  • Zavolat na telefonní číslo: 800 02 02 02
  • Nebo použijeme chat: o2.cz/chat

.:

Telefonní číslo na operátora je: 800 02 02 02

Zavoláme operátorovi (na tel: 800 02 02 02) s jiného telefonu a přes „automat“ se dostaneme na zákaznické centrum pro volání. Vysvětlíme operátorovy, že potřebujeme zjistit PUK kód pro číslo ………… a on po nás bude požadovat číslo SIMky tohoto telefonního čísla. Po ověření této SIM-ky nám sdělí číslo pro PUK, které si zodpovědně zapíšeme.

.

Pro sdělení PUK kódu budeme potřebovat?

Operátor po nás bude vyžadovat číslo SIM karty. Toto číslo najdeme většinou na zadní straně SIMky (viz. obrázek níže).

.

Chat od společnosti O2

Pro zjištění libovolných informací můžeme použit i Chat, v našem případě třeba i PUK pro SIM-ku.


Odkaz:   www.o2.cz/chat


 

Jak správně obnovit SIM-ku po získání PUK-u?

Pro obnovení SIM-ky uděláme tyto 3 kroky:

1. Krok – po spuštění telefonu zadáme PUK (číslo jsme právě zjistili od operátora),
2. Krok – zadáme nový PIN do SIM-ky (tento PIN nyní nově vytvoříme),
3. Krok – opakovaně zadáme nový PIN (ověření nového PINu).

.

Tím jsme úspěšně zjistili a zadali PUK do mobilního telefonu.

.

Napsat komentář

Tento web pracuje s informacemi, které souvisí s návštěvností těchto stránek ... více informací ...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close