Ruční archivace pošty v [Outlooku 2017]

V některých případech je vhodné provést ruční zálohování naší poštovní schránky v Outlooku 2017, a proto si níže ukážeme jak tuto archivaci provést (zálohování pošty).

Kdy je potřeba provést archivaci pošty (zálohování pošty) ?

Pokud používáme připojení k emailové schránce pomocí IMAP nebo Exchange, tak všechny emaily zůstávají v emailové schránce. Po čase dojde k zaplnění kapacity emailové schránky a potřebujeme provést odložení starších emailů z emailové schránky do počítače.

Tento stejný problém může nastat, pokud používáme i protokol POP3 a při stahování emailů necháváme kopii v emailové schránce.
.

Postup ruční archivace pošty v Outlooku 2017

V horním menu klikneme na Soubor => …

… následně vybereme Informace => Nástroje pro čistění => Archivovat …

Nyní v okně Archivovat nastavíme: Archivovat složku se všemi podsložkami: Nastavení provedeme dle obrázku níže.

Po kliknutí na tlačítko OK je spuštěna archivace. Podle poštu emailů (i velikosti emailů), které jsou archivovány je určená doba samotné archivace.

Po úspěšné archivaci je vytvořena složka, která je automaticky přivedena do Outlooku.

Vytvořená složka *.pst

Po vytvoření ruční archivace (odložení starších emailů) je vytvořena složka s příponou PST.

Ukázka automaticky přivedené složky v Outlooku.

.

Přejmenování automaticky přivedené složky v Outlooku

Pokud chceme přejmenovat složku Archive, klikneme na Archive pr.tl.myši a vybereme Vlastnosti datového souboru dále postupujeme podle obrázku níže… 🙂 .

.

Napsat komentář

Tento web pracuje s informacemi, které souvisí s návštěvností těchto stránek ... více informací ...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close