Jak získat přátele a působit na lidi [Dale Carnegie]

Jak mít z tohoto audia prospěch? Chcete-li mít z tohoto audia co nejvíce, musíte splnit jednu nezbytnou podmínku, která je mnohem důležitější než nějaké jiné pravidlo nebo metoda. Nesplníte-li tento základní požadavek, nebude vám nic plátno ani tisíc pravidel, jak studovat. Zvládnete-li to, můžete dokázat divy.

Založení živnosti jako vedlejší činnost

Tento článek je určen pro ty, kteří chtějí založit živnost jako vedlejší činnost podnikání a přitom zůstat i nadále zaměstnanci. Kdy je vhodné založit živnost jako vedlejší činnost? Podnikání jako vedlejší činnost je vhodné založit, pokud i nadále chceme být zaměstnanci, ale přitom si chceme budovat další vedlejší příjem.

7 věcí – co dělá elita jinak

Je hodně lidí (čím dál více), kteří se snaží svůj život žít podle svých představ. Kolem nás jsou podnikatelé, kteří nejsou tak úspěšní, jak Steve Jobs, Bill Gates nebo Warren Buffertt. Můžeme se stát i my jako oni úspěšnými, co dělají tito lidé jinak než většina podnikatelů.

Líbilo by se Vám, kdyby zákazníci sami chodili za Vámi?

Žijeme v nové době, kdy internet je všude kolem nás. Tak poč tuto novou technologii nezapojit i do podnikání. Pokud se naučíme s touto technologií správně pracovat, tak nám může sloužit i v podnikání. Jsou totiž dva typy podnikatelů: hledači příležitostí strategičtí podnikatelé

Důležité kroky pro strategické podnikání

Patříte mezi podnikatele manažery, obchodníky, kteří pořád dokola hledají nové zákazníky? Položte si tuto otázku a zcela upřímně na ni odpovězte, mluvte sami sobě pravdu. Jste z této neustále se opakující činnosti unaveni a nezbývá Vám čas na opravdu důležité věci v životě jako je rodina, přátele a vaše koníčky.

Práce 21.století je jiná něž ve 20.století

Je dobré si uvědomit co byla práce 20.století a co je práce 21.století. Práce 20.století – byla činnost zejména pro obživu. V podstatě šlo o vydělání peněz a za ně si člověk koupit to co chtěl nebo potřeboval. Práci nabízel kapitalista nebo podnikatel, pro pracovní trh nabízel přesně definovanou činnost.

Michal Rostock – alchymie úspěchu podnikání

Video vytvořené z prezentace na akademické půdě: Fakulty elektrotechnika a informatiky STU Bratislava. Michal Rostock je pro širokou veřejnost známí zejména z televizního pořadu: Den D (druhá řada), kde působí jako investor.

Mám produkt, ale nevím, jak dobře se bude prodávat. Jak postupovat?

Pokud začínáte s internetovým podnikáním a podařilo se vám vytvořit produkt pro potencionální zákazníky, stojíte před velmi důležitou otázkou. Zaujme tento produkt někoho? Pomůže tento produkt někomu? Najde svoje zákazníky?

Založení levného bankovního účtu nebo zcela bez poplatků

Při začínajícím podnikání je velmi rozumné držet veškeré náklady související s podnikáním na co nejnižší úrovni. Z těchto důvodů doporučuji založit takový bankovní účet, kde jsou standardní služby (transakce a vedení účtu) bez poplatků.

Tento web pracuje s informacemi, které souvisí s návštěvností těchto stránek ... více informací ...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close