Vytvoření automatického podpisu v Outlooku 2016

U ostatních verzí Outlooku bude níže uvedený postup podobný.

Co máme na mysli automatickým podpisem v Outlooku? Pokud píšeme nový email je nastavený podpis automaticky vložen do spodní části tohoto emailu, nemusíme tedy psát podpis.

Vytvoření automatického podpisu

Klikneme v horním menu na Soubor => dále v levém bočním menu vybereme Možnosti => Pošta => a najdeme tlačítko Podpisy, na které klikneme … (viz. obrázek níže) .

… tím se zobrazí okno Podpisy a šablony, kde vytvoříme nový automatický podpis (viz. obrázek níže).

Nyní můžeme vytvořit nový automatický podpis – postup dle obrázku níže…

Po kliknutí na tlačítko OK je automatický podpis úspěšně vytvořen.

Přepínání mezi automatickými podpisy v novém emailu

U nového emailu můžeme přepínat mezi všemi vytvořenými podpisy. Nový email sice obsahuje nastavený automatický podpis, my ho však můžeme jednoduše změnit kliknutím na ikonu Podpis (vybereme ze seznamu vytvořených podpisů).

>> Další podobné články …



Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Tento web pracuje s informacemi, které souvisí s návštěvností těchto stránek ... více informací ...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close