fbpx


Oprava díry v prahu u předního kola – Škoda Fabie 1



Velmi častým problémem u Škody Fábie 1 je prorezlý přední práh (přední spodní blatník). Zde si ukážeme, jak tento problém opravit v domácích podmínkách.

Co budeme potřebovat pro opravu:

– montážní pěnu (nízko-expanzní „nízko-roztažná“)
– černou barvu (pro nátěr prahu – spodní části)
– dvousložkový tmel se skleněným vláknem – včetně tužidla

.

Ukázka dvousložkového tmelu se skleněným vláknem. K tmelu dostaneme i tužidlo.



.

Jednotlivé kroky pro opravu díry v předním prahu

1) Prorezlou díru hezky očistíme, případně obrousíme do hladka. Plastový kryt podběhu nesundáváme, ten necháme přišroubený.

2) Po očištění do díry nastříkáme montážní pěnu. Je vhodné použít nízko-roztažnou pěnu, kterou díru vystříkáme z poloviny a počkáme, protože pěna se roztáhne a mohla by poničit měkký „porezlý“ plech.

3) Následně až pěna vytvrdne, použijeme dvousložkový tmel (se skleněným vláknem) a ten naneseme na montážní pěnu.

4) Nyní vytvrdnutý tmel (dvousložkový) vybrousíme brusným papírem. Je vhodné pro broušení použít jemnější zrnitost brusného papíru.

5) Po vybroušení dvousložkového tmelu provedeme nátěr. Na obrázku níže je nátěr proveden štětcem na černou barvu.

.

Tím jsme si opravili prorezlí přední práh u předního kola … 🙂 .

.
>> Další doporučené články …







Radek Rýznar

Mám rád moderní technologie pokud pomáhají lidem. Je vhodné k těmto technologiím přistupovat s nadhledem a zůstat pozorní zda jsou k užitku nebo ne. I na webové stránky se můžeme dívat jako na stroj, který provádí určité postupy podle našich možností a zkušeností.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Shares
WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien
Share via
Copy link
Powered by Social Snap