Objednali jste si zboží na internetu v libovolném eshopu a jako dopravce jste zvolili společnost PPL. Nyní Vás eshop informoval o předání zboží již zmíněné společnosti PPL a Vy v tuto chvíli potřebujete provést změnu doručení (například změnit adresu, popř. den doručení).
Změňte si jednoduše termín nebo adresu doručení buďto telefonicky nebo na stránce www.pplbalik.cz. Zásilku si můžete také přesměrovat do PPL Parcelshopu nebo na doručovací depo, kde si zásilku budete moci vyzvednout, jak Vám to bude vyhovovat. Zásilka je zde uložena 7 pracovních dní.
Změnu doručení balíku od PPL můžeme provést pomocí těchto možností
1. Možnost – telefonicky
Je možné si vyhledat nejbližší pobočku na stránkách https://www.ppl.cz v horní části úvodní stránky (dle obrázku níže).
Tím jsme zjistili telefon a následně na pobočku zavoláme a domluvíme změnu pro doručení zásilky.
.
2. Možnost – webové stránky
Přejdeme na webové stránky www.pplbalik.cz a zde zadáme:
– číslo zásilky (číslo zásilky určuje odesílatel, společnost u které jsme zboží objednali)
– PIN (PIN pro zásilku určuje odesílatel, společnost u které jsme zboží objednali)
Poznámka:
Po zadání čísla zásilky a PINu můžete změnit parametry pro doručení. Číslo PIN spolu s dalšími informacemi jste obdrželi v e-mailu, pokud nám ho odesílatel poskytl.
Další informace najdeme na stránkách společnosti PPL … https://www.ppl.cz
.
>> Další podobné články …