fbpx


10 babských rad na hubnutí (pro naše zdraví)



Babské rady na hubnutí nám mohou pomoci s naší nadváhou.

Zhubnout není až tak velké umění, jako spíše si optimální hmotnost udržet. Proto se musí hubnout s rozumem a rozhodně ne hladověním nebo nesmyslnými dietami.

Stručný obsah:
– Dostatek pravidelného pohybu
– Žádné diety
– Více ovoce a zeleniny do jídelníčku
– Omezení alkoholu
– Méně slazených nápojů
– Pijte zelený čaj
– Jezte pomalu
– Dostatek spánku
– Jezte kořeněná jídla
– Méně topte

Zde je tedy: 10 babských rad na hubnutí

Udržet si optimální váhu a být spokojený se svým tělem, je snem mnoha z nás. Lidé, kteří mají problém s nadváhou, řeší většinou dvě otázky, které na sebe navazují a také spolu úzce souvisejí.

  1. Jak mám zhubnout?
  2. Jak si udržet váhu, pokud se mi zhubnout podařilo?

Není to tak složité, jak by se mohlo na první pohled zdát. Stačí dodržet několik pravidel, která můžeme pro lepší přehlednost rozdělit do deseti rad.

1) Dostatek pravidelného pohybu

V žádném případě si nemůžeme myslet, že redukce váhy půjde bez jakékoliv námahy. Jestliže bychom pouze omezili přísun jídla, pak se dostavil známý jojo efekt. Naše tělo bude možná tak trochu stávkovat, ale za krátkou dobu přijdete pohybu na chuť a stane se nezbytnou součástí vašeho života. Ze začátku docela postačí svižnější chůze, lehčí běh nebo plavání.



Dle babských rad na hubnutí je pohyb velmi důležitý

2) Žádné diety

Většina lidí má hubnutí spojené s nějakou zaručenou dietou. A že jich tu už bylo! Ve chvíli, kdy se nějaká seriálová hvězdička cítí tak trochu upozaděná a opomíjená, vytáhne z rukávu trumf v podobě zaručené diety. Tudy rozhodně cesta nevede. Žádné dělené stravy, žádné jednostranné stravování. Své tělo byste tímto způsobem jen „huntovali“. Chce to změnu stravovacích návyků tím správným způsobem. Prvotní je omezení sacharidů a zařazení bílkovin. Bílkoviny (proteiny) zvýší váš metabolismus a také se budete cítit více zasyceni.

3) Více ovoce a zeleniny do jídelníčku

Zařazení ovoce a zeleniny bude mít pro vaše tělo významné pozitivní dopady. Nejen, že si zvýšíte obranyschopnost, dodáte tělu nezbytné vitamíny, ale díky vláknině pomůžete tělo nastartovat na hubnutí. Lidé, pro které je ovoce a zelenina základem jídelníčku, mají také menší problémy s tím, aby svou ideální váhu udrželi. Zelenina by měla být zastoupena více.

Doporučená dávka zeleniny je 400 gramů. Ovoce 200 gramů.

Ovoce a zelenina je důležitá pro zdraví jídelníček

4) Omezení alkoholu

Dáte si každý večer na uklidnění sklenku vína nebo si otevřete k televizi láhev piva? Tak tomu se říká zásadní chyba. Alkohol obsahuje tolik kalorií, jako byste si na noc dali porci pečené kachny s knedlíkem a zelím. Zkuste na čas alkohol ze svého života vynechat a uvidíte mnoho pozitivních změn. Mimo jiné i úbytek váhy. Večerní dávka alkoholu také zatěžuje ledviny a tím dochází k zadržování vody v těle. I to může být příčinou nemožnosti zhubnout.

5) Méně slazených nápojů

Zkusili jste si někdy spočítat, kolik je v jedné běžné láhvi slazeného nápoje cukru? Výsledek by vás přímo šokoval. Dokonce i některé minerálky mají v sobě dvacet až třicet kostek cukru. Není asi jednoduché vynechat je úplně, když jsou tak dobré a jsme na ně zvyklí. Ale zkuste omezení alespoň na polovinu a nahradit je zčásti bylinnými čaji a čistou vodou. Pro zlepšení chuti si do ní můžete vložit plátek pomeranče nebo citronu.

6) Pijte zelený čaj

Kvalitní zelený čaj vám nastaví spalování tuků až o 17 %. Je to tedy velký pomocník při hubnutí. A navíc je velice chutný, plný antioxidantů a dokáže snížit škodlivý cholesterol v krvi.

Pijte zelený čáj

7) Jezte pomalu

Mnoho lidí dělá jednu velkou chybu tím, že jídlo doslova zhltnou na jeden zátah. Než vám mozek stihne říci, že už jste syti, máte v sobě další porci. Kromě toho je rychlá konzumace potravin zatěžující pro vaše střeva.

8) Dostatek spánku

Možná se tomu budete divit, ale i spánek má velký vliv na problémy s nadváhou. Lidé se spánkovým deficitem mají až o polovinu vyšší pravděpodobnost, že budou mít nadváhu. Nedostatek spánku ovlivňuje hormony a tím pádem i regulaci chuti k jídlu. Jednoduše řečeno – čím méně spíme, tím více jíme.

Jak babské rady na hubnutí říkají spánek je velmi důležitý

9) Jezte kořeněná jídla

Pikantní jídlo má vliv na rychlejší spalování. Používejte především chilli, černý pepř, skořici, zázvor. Vedlejším příjemným produktem budou lépe prohřáté končetiny.

10) Méně topte

V nepřetopené místnosti je tělo nuceno vytvářet vlastní tělesné teplo a tím pádem dochází ke spalování kalorií. Tudíž názor „když se potím, tak hubnu“, v tomto případě neplatí. 

Tak co myslíte, pomohou vám tyto babské rady na hubnutí? (svůj názor napište dole pod článek do komentáře)

Další tipy ohledně zdraví nejdeme zde:
Kategorie – zdraví





Radek Rýznar

Mám rád moderní technologie pokud pomáhají lidem. Je vhodné k těmto technologiím přistupovat s nadhledem a zůstat pozorní zda jsou k užitku nebo ne. I na webové stránky se můžeme dívat jako na stroj, který provádí určité postupy podle našich možností a zkušeností.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Shares
WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien
Share via
Copy link
Powered by Social Snap