S GMAIL-em máme svou doručenou poštu pod kontrolou
Jak pracovat s doručenou poštou
V doručené poště Gmailu se e-maily třídí do různých kategorií, takže podobné e-maily se zobrazují společně. Na první pohled tak uvidíme, co je nového, a můžete se rozhodnout, kdy si přečteme které zprávy.
Podívejme se niže na video, jak to funguje (v angličtině).
.
Pracujeme s kategoriemi
Ve výchozím nastavení jsou zapnuty KATEGORIE Sociální sítě a Promo akce, ale můžeme přidat i další kategorie, například Aktualizace a Fóra. Kategorie můžeme naopak i odebrat ‒ pak vám e-maily budou chodit rovnou do PRIMÁRNÍ pošty.
Další informace o výběru kategorií najdeme zde >> (Nápověda Gmail)
Přidání a odebrání KATEGORIÍ
Pokud se vám v doručené poště nezobrazují karty, zapneme si KATEGORIE takto – postup:
1) Vpravo nahoře klikněte na ozubené kolečko Nastavení a poté Konfigurovat doručenou poštu.
2) Zaškrtněte políčka u kategorií, které chcete používat. Pokud kartu skryjete, zprávy z ní se zobrazí na kartě Primární.
3) Také si můžete vybrat, jestli se zprávy s hvězdičkou mají zobrazovat na kartě Primární.
4) Klikněte na Uložit.
Nastavujeme si kategorie pro doručenou poštu … (viz. obrázek níže).
.
Přizpůsobení doručené pošty
Pokud chceme, aby se nám některá zpráva zobrazovala v jiné kategorii, jednoduše ji tam přesuňme. To znamená, že pokud například z kategorie Aktualizace chceme přesunout email do Primární kategorie, tak stačí na email kliknout levým tlačítkem myši a při držení tohoto tlačítka táhneme myší na kategorii Primární (viz. obrázek níže).
Na mobilních zařízeních si můžeme vybrat, pro které kategorie budete dostávat oznámení. Standardně je nastavené že oznámení o doručené poště (v mobilním telefonu) dostaneme, když email je zařazen do Primární ketegorie. Ostatní kategorie nás upozorňují, až v okamžiku kdy si otevřeme GMAIL v mobilu.
.
Zobrazení nových zpráv v jednotlivých kategoriích
U názvů jednotlivých kategorií vidíme barevné označení nových zpráv. Pomocí tohoto označení máme přehled o nových zprávách.
.