fbpx


Vytvoření automatického podpisu v Outlooku 2016

U ostatních verzí Outlooku bude níže uvedený postup podobný.

Co máme na mysli automatickým podpisem v Outlooku? Pokud píšeme nový email je nastavený podpis automaticky vložen do spodní části tohoto emailu, nemusíme tedy psát podpis.

Vytvoření automatického podpisu

Klikneme v horním menu na Soubor => dále v levém bočním menu vybereme Možnosti => Pošta => a najdeme tlačítko Podpisy, na které klikneme … (viz. obrázek níže) .

… tím se zobrazí okno Podpisy a šablony, kde vytvoříme nový automatický podpis (viz. obrázek níže).

Nyní můžeme vytvořit nový automatický podpis – postup dle obrázku níže…

Po kliknutí na tlačítko OK je automatický podpis úspěšně vytvořen.

Přepínání mezi automatickými podpisy v novém emailu

U nového emailu můžeme přepínat mezi všemi vytvořenými podpisy. Nový email sice obsahuje nastavený automatický podpis, my ho však můžeme jednoduše změnit kliknutím na ikonu Podpis (vybereme ze seznamu vytvořených podpisů).

>> Další podobné články …





Radek Rýznar

Mám rád moderní technologie pokud pomáhají lidem. Je vhodné k těmto technologiím přistupovat s nadhledem a zůstat pozorní zda jsou k užitku nebo ne. I na webové stránky se můžeme dívat jako na stroj, který provádí určité postupy podle našich možností a zkušeností.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Shares






WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien
Share via
Copy link
Powered by Social Snap