Outlook – problémy s archivací pošty (OST do PST)



Máte přivedenou poštovní schránku do Outlooku pomocí Exchange tzv. používáte soubor OST, ale nedaří se vám správně vytvořit archivační soubor PST.

P ř í č i n a :
Možná příčina – je v chybovém přivedení OST (Exchange). Může pomoct nové načtení OST souboru do Outlooku.

Stručný postup:

1) Vypneme Outlook

.

2) Najdeme v PC soubor OST a tento soubor stačí přejmenovat.

Tím docílíme toho, že při novém spuštění Outlooku bude automaticky vytvořen nový OST soubor.

OST soubor najdeme zde:



c:\Users\Radek\AppData\Local\Microsoft\Outlook\ zde najdeme jednotlivé emaily

3) Znovu spustíme Outlook

Nyní při spuštění Outlooku se automaticky vytvoří nový OST soubor, který načte všechny emaily z Exchange. Tento nový soubor by se měl bez větších problémů archivovat.

4) Provedeme novou archivaci

Jak provést klasickou archivaci najdeme v článku: Ruční archivace pošty v Outlooku 2016

Na obrázku níže vidíme v záložce Datové soubory přivedený soubor OST (Exchange) a archivační soubor PST.

Tímto jsme si ve stručnosti ukázali jak vyřešit problém při chybné archivaci v Outlooku.





Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien

Tento web pracuje s informacemi, které souvisí s návštěvností těchto stránek ... více informací ...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close