fbpx


Outlook – problémy s archivací pošty (OST do PST)



Máte přivedenou poštovní schránku do Outlooku pomocí Exchange tzv. používáte soubor OST, ale nedaří se vám správně vytvořit archivační soubor PST.

P ř í č i n a :
Možná příčina – je v chybovém přivedení OST (Exchange). Může pomoct nové načtení OST souboru do Outlooku.

Stručný postup:

1) Vypneme Outlook

.

2) Najdeme v PC soubor OST a tento soubor stačí přejmenovat.

Tím docílíme toho, že při novém spuštění Outlooku bude automaticky vytvořen nový OST soubor.

OST soubor najdeme zde:



c:\Users\Radek\AppData\Local\Microsoft\Outlook\ zde najdeme jednotlivé emaily

3) Znovu spustíme Outlook

Nyní při spuštění Outlooku se automaticky vytvoří nový OST soubor, který načte všechny emaily z Exchange. Tento nový soubor by se měl bez větších problémů archivovat.

4) Provedeme novou archivaci

Jak provést klasickou archivaci najdeme v článku: Ruční archivace pošty v Outlooku 2016

Na obrázku níže vidíme v záložce Datové soubory přivedený soubor OST (Exchange) a archivační soubor PST.

Tímto jsme si ve stručnosti ukázali jak vyřešit problém při chybné archivaci v Outlooku.





Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

0 Shares
WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien
Share via
Copy link
Powered by Social Snap